نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

ماء الجبن (آب پنیر)

دارویی است ضد سودا و پاک کننده اخلاط فاسد خون و کبد، برای برطرف شدن لکه های پوستی بدن و صورت به غایت مفید است. در درمان بیماریهای وسواس- اضطراب- واریس- بواسیر - افسردگی- حساسیت پوستی- پسوریازیس- بوی بد دهان- آکنه و جوش صورت - یبوست مزمن- خارش پوستی- شوره سر- دردسیاتیک- شقاق و شماری دیگر از بیماریهای صعب العلاج مجرب است.

 شیخ الرئیس ابو علی سینا می فرماید: در تمام طب هیچ مقوله ای را به اندازه این دو فراموش شده نیافتم: اول حجامت و سپس ماء الجین...

دستور آماده سازی و صرف ماء الجبن:

یک لیتر شیر طبیعی( نه شیر پاستوریزه حاوی مواد شیمیایی و کم خاصیت) را بجوشانید. قدری که خنک شد، یک استکان سرکه یا آب لیموی خانگی(طبیعی) به آن اضافه کنید. یک ساعت بماند و سپس داخل کیسه پارچه ای ریخته و آبگیری کنید. این آب ماءالجبن نامیده  می شود. با شکم پر آن را میل کنید میتوانید کمی عسل به ان بزنید( یکبار بهتر است و اگر نشد در 2 وعده میل کنید) پس از صرف آن حالت اسهال ایجاد می گردد که کاملا طبیعی است و نوعی سم زدایی از بدن است و روز بعد یک کیلو شیر جدید تهیه و جوشانده شود و... این دستور برای بیماریهای مزمن 40 روز باید استفاده شود.

نکته: همراه ماء الجبن خوردن لبنیات – غذاهای سنگین و غلیظ - شیرینی جات و ترشی ها ممنوع است.

ماء الجبن دستور مصرف دیگری دارد که به شکل تنقیه می باشد. در بیماریهای کبدی نظیر نارسایی کبد- سیروز- هپاتیت- کبد- یبوست- مزمن- سنگ صفرا و اکثر بیماریهای پوستی و ... کاربرد دارد. این روش(تنقیه با ماء الجبن) درمان تخصصی است که پزشک شما را راهنمایی خواهد کرد.

 منبع:http://stei.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد