نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

قرآن و طب(12)


رشوه خواری


وتری کثیرا منهم یسارعون فی الاثم والعدوان واکلهم السحت لبیس ما کانوا یعملون

ولا ینهاهم الربانیون والاحبار عن قولهم الاثم واکلهم السحت لبیس ما کانوا یصنعون(مائده 62و63)



خوراک آسمانی خوردن


ولو انهم اقاموا التوراه والانجیل وما انزل الیهم من ربهم لاکلوا من فوقهم ومن تحت ارجلهم منهم امه مقتصده وکثیر منهم ساء ما یعملون(مائده66)


ومن یرزقکم من السماء والارض (نمل 64)


انسان ابعاد گوناگون دارد و برای حیات نیاز به غذا و رزق و روزی جهت حیات دارد. و در اصطلاح به هر چیزی که مایه دوام حیات مخلوقات زنده است، رزق گویند. لذا غذای بدن آب و هوا و خوراکی هاست و غذای مغز انسان ، سخن و فکر و گمان است و غذای قلب او کلام خداست و غذای زندگی او پول و امکانات است و ....

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق ایران جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ http://pars95.blogfa.com/

وبتو دیدم بسیار زیبا بود دوس دارم باهام تبادل لینک کنی ازت خاهش میکنم بیا و نظر بده .. نظر بدی بهت کارت شارز رایگان میدم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد