نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

درمان آرتروز گردن

موارد زیر را به دقت ۴۰ تا ۱۲۰روز انجام دهید تا به درمان برسید:

الف)روغن بادام تلخ روزی ۲ مرتبه روی گردن بمالید.هر بار ۱۵ دقیقه

صبر کنیدتا روغن جذب شود سپس لباس بپوشید.

ب)۱۴ روز بعد از روغن مالی بادکش کتف را شروع کنید.یک شب در

میان ۲۱ مرحله انجام دهید.

ج)میل باستانی ۴۰ تا ۷۰ حرکت در روز  

 

منبع:
http://tebebartar.blogfa.com/

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما

الان حدود 7 سال است که من در ناحیه گردن دقیقا سمت راست غده تیروئیدم یک عدد ندول دارم که دکترهای آزمایشگاهی میگن ندول سرده . ندول سردی که نصفش آبه و نصفش خشکه. اما اینکه واقعا سرده یا گرمه رو گفتن از طریق نمونه برداری باید بفهمیم که چون من تحت درمان همئوپاتی بودم دکتر همئوپاتم بهم اجازه نداد و گفت با نمونه برداری بدتر متازتاز میده.

القصه خواسم بدونم ندول ها بر اثر چه مسئله ای بوجود میان ؟
دوم اینکه راه درمانش بدون نیاز به نمونه برداری چیه ؟

سوال دیگه ای هم دارم
برادر من باریکسل داره و میگن احتمال بچه دار نشدنش هست خواستم لطف بفرمایید در این زمینه هم با توجه به نسخه های دکتر خیر اندیش ما رو راهنمایی بفرمایید.

ضمن اینکه من توی سایت شما مطالبی جهت درمان آلزایمر و ام اس دیدم ولی درمان پارکینسون رو ندیدم . آیا درمان پارکینسون هم شبیه درمان اون دو بیماریه ؟؟


با تشکر از همه ی زحمات و تلاش های حضرتعالی و آرزوی توفیق برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد