نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

مراحل به اوج لذت رسیدن زنان هنگام نزدیکی!

شاید بتوانیم بگوییم تنها خواسته هز زنی در هر رابطه جنسی به اوج لذت رسیدن است. در واقع همه زنان این خواسته طبیعی را از همسرشان دارند. حتما می دانید برای رسیدن به اوج لذت بدن هر فردی؛ طی ۴ مرحله واکنش انجام می پذیرد. ابتدا عمل برانگیختگی صورت می پذیرد، سپس به مرحله دوام و به ثبات رسیدن برانگیختگی خواهیم رسید. در مرحله سوم که مهم ترین قسمت نیاز جنسی است فرد به اوج لذت یا ارگاسم می رسد و در مرحله پایانی بازگشت به آرامش اولیه وجوددارد. ما در این مطلب می خواهیم این ۴ مرحله را از نظر بگذرانیم.

مرحله ی اول

برانگیختگی

زمانی که یک زن به لذت می رسد، رگ های خونی در ناحیه ی تناسلی گشاد می شوند و جریان خون در دیواره ی واژن افزایش می یابد که باعث می شود تا مایعی داخل آن به جریان در بیابید و با نم دار کردن دیواره ی رحم مثل روغن کاری عمل می کند.

ناحیه ی خارجی اندام جنسی (که شامل دهانه رحم، کلیتوریس، لبه ی خارجی و داخلی می شود) به خاطر جریان خون ورم می کند. داخل بدن، سر واژن هم گشاد می شود. ضربان قلب و تنفس شدت می گیرد و فشار خون افزایش می یابد. با فراخ شدن رگ ها، ممکن است پوست فرد (مخصوصاً در قسمت سینه و گردن) سرخ شود.

مرحله ی دوم

رسیدن به ثبات

جریان خون در قسمت پایینی واژن به بالاترین حد می رسد و قسمت پایینی واژن متورم و سفت می شود و در طول رسیدن به ارگاسم، به طور مرتب منقبض می شود.  

اندازه ی سینه ی زنان ممکن است تا ۲۵ درصد افزایش یابد. جریان خون درهاله ی اطرف نوک سینه افزایش می یابد و باعث می شود تا نوک سینه کم تر بیرون بزند.

وقتی زنان به ارگاسم نزدیک می شوند، کلیتوریس رو به داخل (پشت استخوان شرمگاهی) می رود و به نظر ناپدید می شود. تحریک مکرر این قسمت نیاز است تا لذت لازم برای ایجاد ارگاسم فراهم شود.

مرحله ی سوم

ارگاسم

در ارگاسم تنش جنسی ای که در طول رابطه به فرد وارد شده بود، آزاد می شود. این حالت، همراه با انقباضات عضلانی، از جمله دهانه ی رحم (هر ۰٫۸ ثانیه ) بسیار لذت بخش است.

برخلاف آقایان که پس از ارگاسم به مرحله ی اول باز می گردند، خانم ها اگر دوباره تحریک شوند، باز می توانند به ارگاسم برسند.

داشتن رابطه در زنان همیشه با ارگاسم همراه نیست و برای بسیاری از خانم ها، معاشقه پیش از شروع رابطه (که شامل تحریک بخش های مربوط به لذت جنسی و کلیتوریس است) نقش مهمی را در رسیدن به اوج لذت جنسی ایفا می کند.

مرحله ی چهارم

بازگشت به حالت اولیه

در این زمان ضربان قلب کاهش می یابد و تنفس کند تر می شود. همچنین تورم از بین می رود و بدن زن به تدریج به حالت عادی خود باز می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد