نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

با سیب زمینی، لکه های قهوه ای و تیره پوست را از بین ببرید

آیا دارای پوستی تیره با نقاط و لکه های تیره هستید؟  آیا نمی دانید چگونه از لکه های تیره و قهوه ای پوست رها شوید؟  آیا از استفاده مکرر پوشاننده های پوست، کرم های روشن کننده و سفید کننده پوست خسته شده اید؟

با وجود محصولات آرایشی بسیار گوناگون در بازار، قدرت داروهای گیاهی را فراموش نکنید. داروهای گیاهی، عاری از هرگونه مواد شیمیایی بوده و برای استفاده بر روی پوست بی خطر هستند. اکنون یک سفید کننده طبیعی و گیاهی را معرفی می کنیم که برای پوست بسیار مؤثر می باشد.  

با سیب زمینی، نقاط و لکه های قهوه ای و تیره را از روی پوست بردارید. سیب زمینی، باعث روشن شدن و سفیدی پوست می شود و می تواند لکه های تیره پوست را بهبود بخشد.

ماسک سیب زمینی

پوست یک سیب زمینی را بگیرید و آن را رنده کنید. سپس مقداری گلاب به آن اضافه نمایید. آنها را خوب با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیری درآید. اگر پوستی چرب دارید، چند قطره آب لیمو و اگر پوستی خشک دارید، چند قطره عسل به آن مخلوط اضافه کنید.

سپس آن ترکیب را بر روی پوست خود قرار دهید و پس از ۱۵ دقیقه آن را بشویید. سیب زمینی دارای خواص سفید کننده ملایمی است و استفاده منظم از این ترکیب، نقاط و لکه های تیره پوست شما را کاهش می دهد و پوست را روشن و سفید می سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد