نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

کاربردهای درمانی عسل

درمان چاقی مفرط: فشار خون و کلسترول بالا؛ صبح به صبح یک فنجان آب داغ حاوی یک قاشق مرباخوری عسل و ۵ تا۱۰ قطره سرکه سیب بخورید. عسل چربی و کلسترول بافت های بدن را از بین می برد.

درمان زخم دهان: مخلوطی از یک قاشق مرباخوری عسل و مقدار کمی زرد چوبه را به زخم های داخل دهان بمالید. این مخلوط باعث تولید بزاق دهان و خروج سموم می شود. برای سرعت بخشیدن به روند درمان هر بار آب دهان را بیرون بریزید.

برای درمان زخم داخل بدن روزی ۲بار مخلوطی از شیر ولرم و یک قاشق مرباخوری عسل بنوشید.  

درمان زخم: روی گاز استریل عسل بمالید و روی زخم قرار دهید. درمان سرماخوردگی معمولی؛ روزی ۲یا ۳بار مخلوطی از نصف قاشق مرباخوری پودر دارچین و یک قاشق مرباخوری عسل بخورید.

درمان سینوزیت: روزی ۲یا۳ بار مخلوطی از یک قاشق مرباخوری آب تازه زنجبیل و عسل میل کنید. درمان آسم؛ مخلوطی از نصف قاشق مرباخوری پودر برگ بو، یک چهارم قاشق مرباخوری انجیر و یک قاشق مرباخوری عسل، روزی ۲تا۳ بار مصرف شود.

حالت تهوع: استفراغ و سوء هاضمه: یک سهم آب لیمو و یک سهم عسل را مخلوط کنید و روزی ۲بار میل کنید.

رفع اضطراب: یک فنجان آب پرتقال، یک قاشق مرباخوری عسل و مقدار کمی پودر جوز هندی را روزی ۲بار مصرف کنید.

کم کردن تمایل به سیگار کشیدن: قبل از سیگار کشیدن تکه های کوچک آناناس را همراه با نصف قاشق مرباخوری عسل بجوید.

درد معده: قبل از هر ناهار و شام، مخلوطی از یک چهارم قاشق مرباخوری پودر برگ بو، یک چهارم قاشق مرباخوری دانه گشنیز و یک قاشق مرباخوری عسل میل شود.

درمان تب مزمن: یک فنجان دم کرده ریحان حاوی یک چهارم قاشق مرباخوری فلفل سیاه و یک قاشق مرباخوری عسل را روزی ۲تا۳ بار مصرف کنید.

رفع سکسکه: مخلوطی از یک قاشق مرباخوری عسل و یک قاشق مرباخوری روغن کرچک را هر ۱۰دقیقه یک بار مزه مزه کنید. توجه داشته باشید، عسل خام برای نوزادان زیر ۱۸ماه توصیه نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد