نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

نفخ و درد معده

درمان قطعی درد معده و نفخ (مجرب)


اگر چه نسخه های زیادی برای درمان مشکلات معده وجود دارد اما اکثراً حالت مسکن دارند و درمان قطعی نیستند.
نسخه ای را که خدمتتان ارائه می‌کنم مجرب است و در اکثر موارد نتیجۀ قطعی داده است که امیدوارم که در مورد شما هم نتیجۀ آن قطعی باشد:

نسخۀ اول:
پوست بلوط را جدا کرده و همراه با خود بلوط جوشانده و صبح ناشتا به اندازۀ یک لیوان یا یک استکان همراه با عسل و بر حسب قدرت تحملتان بخورید. معمولاً این نسخه تا سه روز جواب می‌دهد.
البته مزۀ جوشانده بسیار تلخ و گس می‌باشد اما نتایج آن قطعی می‌باشد و ارزش خوردن دارد.

نسخۀ دوم:
برای درمان و بهبودی سریع درد معده و نفخ می‌توانید از نسخۀ بسیار مجرب زیر استفاده نمایید.

عرق آویشن + عرق شیرین بیان + عرق زنیان

هر سه عرق را به مقدار مساوی مخلوط کرده و بعد از هر غذا یک استکان یا بیشتر بخورید.


منبع: کتاب مجربات باقر

نسخه ای برای سردرد

رازی برای قطع سردرد در ده دقیقه (بسیار بسیار مجرب)


دستور اول:
 با این راز شما می‌توانید در ده دقیقه سردرد را قطع نمایید. برای این کار بر روی یک تکه پوستۀ خارجی غیرقابل خوردن و دور ریختنی پیاز، دو حرف   ق – ط   را به همین صورتی که اینجا نوشته شده است با مداد بنویسید. توصیه می‌کنم که حتماً باید با مداد باشد. و بعد از نوشتن، آن را از جهت نوشته بر روی محل سردرد قرار داده (یعنی از همان سمتی که نوشته بر روی پوست قرار دارد، تا خود نوشته با سر تماس پیدا کند) و برای 10 دقیقه محکم ببندید.

نکات بسیار مهم:

1-    به هیچ وجه نباید بیشتر از 10 دقیقه طول بکشد، چون باعث فشار به مریض می‌شود.
2-    بهتر است بیمار دراز کشیده و بالشتی زیر مچ پاهای او قرا داده شود تا پاهایش در سطحی بلندتر از سرش قرار بگیرند.
3-    بعد از 10 دقیقه، پوسته را برداشته و تکه تکه کرده، در مسیر آب پاک یا در باغچه یا در جای مشابه که تمیز باشد دفن کنید. بنابراین از انداختن آن در دستشویی یا جاهای نجس جداً خود داری کنید.


دستور دوم:

برای قطع سریع هر نوع سردردی، بر روی پیشانی مریض با خودکار سیاه یا روان نویس سیاه این حروف را بنویسید:

ش ع ص ن ح ا ص


منبع: کتاب مجربات باقر


نسخه های جنسی

مجربات جنسی


حلوای سیر (بسیار قوی تر از قرص ویاگرا و بسیار بسیار مجرب)


این حلوا برای تقویت قوای جنسی مردان اعجاز می‌کند!! این حلوا، اکسیر تقویت جنسی می‌باشد و قدرت فوق‌العاده ای دارد. بنابراین اگر ظرفیت استفاده از آن را ندارید و یا زنتان ضعیف است، بهتر است از نسخه‌های دیگر استفاده نمایید که قدرت کمتری دارند. چون اگر زن شما نتواند در برابر قدرت جنسی شما جوابگو باشد، آنوقت مطمئن باشید که نیاز به زن های دیگر برای تخلیۀ جنسی خواهید داشت!


برای تهیّۀ این حلوا به مواد زیر نیاز دارید:

1-    سیر تازه (70 حبه یا کمتر بر حسب نیاز)
2-    شیر گوسفند یا شیر شتر یا شیر گاومیش (یک کیلو گرم)
3-    روغن حیوانی (یک کیلو گرم)
4-    زعفران آسیاب شده (یک قاشق چایخوری)
5-    هل آسیاب شده (یک قاشق چایخوری)
6-    میخک آسیاب شده (یک قاشق چایخوری)
7-    عسل طبیعی (یک کیلو گرم)

طرز تهیه حلوا:

ابتدا حبه های سیر را از وسط نصف کنید. سپس آن ها را در ظرف بزرگی ریخته و به اندازه ای شیر بریزید که ارتفاع شیر به اندازۀ دو انگشت چسبیده به هم (فاصله ای بین دو الی سه سانتیمتر) بالای سیرها برسد. حالا حرارت ملایمی را زیر ظرف روشن کنید تا شیر و سیر کاملاً با هم ممزوج شده و مقدار زیادی از شیر کم شود، به حدی که در ته ظرف، مایع زرد رنگی باقی بماند.
حالا روغـن حیـوانی را که اندازۀ آن به اندازۀ شـیر است، به آن اضــافه کرده و مرتب هم بزنید تا مواد کاملاً با هم مخلوط شوند. حالا عسل را اضافه کنید و به مدت دو دقیقه کاملا هم بزنید. دقت کنید که بیشتر از دو دقیقه طول نکشد تا عسل، خاصیت خود را از دست ندهد. سپس زیر آن را خاموش کنید.
در مرحلۀ آخر و در حالیکه مواد هنوز گرم است، بلافاصله هل و زعفران و میخک آسیاب شده را به آن اضافه کرده و آنقدر هم بزنید تا همۀ مواد با هم ممزوج شوند. حلوای شما آماده است و می‌توانید هر روز یک قاشق غذاخوری، صبح یا شب، قبل از نزدیکی (جماع) بخورید و مدتی مداومت کنید تا شاهد اثر اعجاز انگیز این نسخه باشید!

نکات مهم:

1- شیر مورد استفاده حتماً باید شیر شتر یا شیر گوسفند یا شیر گاومیش باشد و از دیگر شیرها مثلا شیر گاو یا بز استفاده نشود.

2- این نسخه باعث گرمی بسیاری در بدن می‌شود. پس اگر طاقت تحمل گرمی زیاد را نداشتید، برای خنک کردن بدنتان از هرکدام از عرقیات کاسنی یا شاهتره یا بید (نه بیدمشک!) می‌توانید استفاده کنید. البته اگر این سه عرق را با هم مخلوط کنید و بخورید، نتیجۀ بهتر و سریعتری می‌گیرید.



حلوای شب عروسی (مجرب)


این حلوای بسیار گرم برای تازه دامادها و نوعروسانی که می‌خواهند لذت جنسی کاملی داشته باشند، بسیار مجرب است. این حلوا بخاطر طبیعت گرمش از بهترین داروهای ضد ضعف جنسی و ضد لاغری و مقوی کمر و اعصاب می‌باشد. این حلوا برای متاهلین قویّا توصیه می‌شود، چون شما را از مصرف هرگونه داروی شیمیایی تقویت جنسی بی‌نیاز می‌کند.

مواد لازم برای تهیه حلوا:

آرد جوانۀ گندم (500 گرم)
آرد گندم (250 گرم)
زنجبیل + هل + فلفل سیاه + دارچین + پودر جوزبوا + میخک    (از هرکدام 20 گرم)
پسته + مغز گردو + پودر نارگیل  (از هرکدام 50 گرم)
روغن حیوانی یا روغن کنجد (به مقدار لازم)
شیرۀ انگور یا عسل به اندازۀ دلخواه


طرز تهیۀ حلوا:

ابتدا آرد جوانۀ گندم و آرد گندم را خوب با هم مخلوط کرده و در ظرفی آن ها را خوب تفت داده تا به رنگ قهوه ای در آید، ولی مواظب باشید که نسوزد. حالا مقداری آب جوشانده را کم کم به آن اضافه کرده و مرتب به هم بزنید تا خوب مخلوط شوند و گلوله های آرد در آن کاملاً از بین بروند.
حالا روغن را به آن افزوده و پس از جذب روغن به خمیر بدست آمده، شیرۀ انگور یا عسل را اضافه نمایید تا شیرین شود و آنقدر هم بزنید تا روغن ِ جذب شده، شروع به دفع شدن نماید.
اکنون می‌توانید سایر مواد پودر شدۀ دیگر را با هم مخلوط کرده و به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.
پس از سرد شدن، می‌توانید از این حلوای بسیار خوشمزه و مقوی، نهایت استفاده را ببرید.



منع سرعت انزال و تقویت عمومی بدن (مجرب)


نسخۀ اول:

هرروز هسته های مقداری خرمای مرغوب را جدا کرده و خرماها را با یک لیوان شیر گاو و یک یا چند زردۀ تخم مرغ خام مخلوط کرده و بر روی اتش گرم کرده و بخورید. کثرت استفاده از این نسخه باعث دیرانزالی و تقویت جماع می‌شود.

نسخۀ دوم:
2 مثقال کندر + 2 مثقال سیاه دانه + 2 مثقال شکر سفید + 2 مثقال رازیانه + یک مثقال مصطکی

همۀ این مقادیر را پودر کرده و با هم مخلوط کرده و صبح و ظهر و شب، یک قاشق چایخوری از این معجون بخورید که اثر بسیار قوی دارد.


افزایش مدت نزدیکی جنسی (مجرب)


از خوردن غذاهای نامناسب و غیرطبیعی مثل سوسیس، کالباس، همبرگر، پیتزا، هات‌داگ و فست‌فود های جدید که باعث کاهش قدرت جنسی می‌شوند خود داری کنید و برای افزایش دادن مدت جماع، از این نسخۀ بسیار مؤثر استفاده نمایید:

مقدار یک قاشق غذاخوری زنجبیل را در دو لیوان آب بجوشانید. بعد از جوشیدن، آن را خاموش کرده و یک قاشق چایخوری زنجبیل بر روی آن بپاشید و به مدت ده دقیقه به آن دست نزنید تا تخمیر شود.
بعد از ده دقیقه، آن را با عسل به میزان دلخواه مخلوط کرده و بخورید.
اوقات مصرف، صبح قبل از ناشتا و شب قبل از خواب می‌باشد.

منبع: کتاب مجربات باقر 

http://shiateb.blogfa.com/post-91.aspx

درمان زگیل

×××××××××چند درمان آسان زگیل ××××××××××××××

شیره درخت انجیر ( از ساقه ) رو روی زگیل می مالند ملتهب شده و میفتند

ــــــــــــــــــــــــــــــ

سیر خام رو بکوبید روی محل زگیل ببندید ....

ـــــــــــــــــــــــــــــ

وسط پیاز را گود کرده و در حفره نمک بریزید صبر کنید تا آب شود ... آن را روی زگیل بمالید روزانه ...

----------------

زگیل ویروسیه ... یک بیماری پوستی که یک سری عروق مسئول تغذیه این زگیل ها هستن ... زگیلها انواع مختلفی دارن که بدترین و کنه ترین نوعشم زگیل تناسلیه ...

زگیل ها درمان های متفاوتی دارن ... ولی گاهی پیش میاد زگیلی خوب میشه ولی یکی جدید کنارش میزنه این به خاطر اینه که ویروسش روی پوست پخش شده ... و باید خیلی مراقب بود و ضدعفونی کرد ...

ویروس پاپیلومای انسانی HPV باعث زگیل می شود.

اینم بخون بد نیست ...

" درمان زگیل‏های کف‏پا مشکل است زیرا قسمت اعظم زگیل زیر سطح پوست قرار دارد. روش‏های مختلف درمان آن عبارتند از: استفاده از چسب‏های اسید سالیسیلیک، استعمال مواد شیمیایی دیگر، استفاده از روش‏های جراحی مثل لیزر یا انجماد یا کوتر (سوزاندن). ممکن است لازم شود که بیمار برای کاهش تعریق پا، دارو مصرف نماید. تعداد زگیل‏های صاف معمولاً بیشتر از آن است که با روش‏های فوق‏الذکر درمان شوند. لذا بکار بردن روش‏های لایه برداری پوست با استفاده از استعمال روزانه اسید سالیسیلیک یا ترتینوئین توصیه می‏شود. در برخی از بالغین، درمان‏های دوره‏ای و مکرر در مطب لازم و ضروری است. " http://publicrelations.tums.ac.ir/articles/index.asp?articleID=65


"زگیل کف پا
این زگیل که عمدتاً در پوست پنجه ی پا و با یک هسته مرکزی و نقطه نقطه سیاه شبیه لانه زنبور دیده می شود،
به علت فشار و تماس با محل های آلوده مانند حمام و سونا و کفش های آلوده و مرطوب ، انتقال می یابد و اغلب مردم آن را با میخچه کف پا اشتباه می گیرند 

 

http://hosnnaa.blogfa.com/cat-80.aspx

تسکین درد سنگ کلیه

کسانی که از درد سنگ کلیه رنج می برند برای تسکین موقت آن به جای خوردن قرص های شیمیایی که جز عوارض بسیار سودی به همراه ندارند، می توانند به روش ذیل عمل نمایند:     حوله ای را آماده کنید و از پشت کمر بر روی کلیه هایتان قرار دهید،سپس اتویی را داغ کرده و به تدریج روی حوله بکشید تا کلیه های شما گرم شود.دقت داشته باشید که گرما به حدی نباشد که باعث سوختن شود.
این کار را چند مرحله انجام دهید خواهید دید که درد کلیه هاتان به آرامی تسکین خواهد یافت.گفتنی است در زمان های گذشته از آجر داغ به جای اتو استفاده می کردند.
ضمناً باید متذکر شد که برای درمان سنگ کلیه، داروی گیاهی و درمان مربوطه وجود دارد. 
 
منبع: سایت دکتر روازاده