نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

5غذایی که از خواب راحت شما جلوگیری میکند



داشتن یک خواب راحت به شماکمک میکند تا در طول روز انرژی بیشتری برای انجام فعالیتهای خود داشته باشید اما باید بدانید که بعضی از مواد غذایی که در شب تناول میکنید ممکن است شما را از داشتن یک خواب راحت محروم کنند

  

ادامه مطلب ...

معجزه آویشن در درمان انواع جوش و آکنه

معجزه آویشن در درمان انواع جوش و آکنه

تاریخ استفاده از داروهای گیاهی برای درمان بیماری‌ها به چند هزار سال پیش برمی‌گردد؛ اثربخشی بعضی از این داروهای گیاهی را علم ثابت کرده است و بعضی راهنوز نه؛ آویشن از آن گیاهانی است که این روزها دانشمندان درباره اثربخشی آن به یافته‌های جدیدی رسید‌ه‌اند.

آویشن که درختچه‌ای کوتاه و پرشاخه است و برگ‌های نازک و مقابل هم دارد، در طب سنتی ایران و اروپا مصرف دارویی بسیاری داشته و تا به حال از آن در صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی استفاده متنوعی می‌‌شد اما در سال گذشته تحقیقات بسیاری روی این گیاه انجام شد که نشان آویشن می‌تواند در درمان آکنه تاثیر زیادی داشته ‌باشد یعنی می‌‌تواند مشکل بیشتر جوانان  و نوجوانان را حل کند تا دیگر به واسطه جوش‌ها و آکنه‌های نازیبا اذیت نشوند.

آویبراساس جدیدترین پروژه تحقیقاتی که در دانشگاه متروپولیتن لیدز انگلستان انجام شده و در کنفرانس بهار 2012 انجمن میکروبیولوژی اروپا در دوبلین مطرح شد نقش آویشن در درمان ضایعات التهابی آکنه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر مارگاریتا گومز که هدایت این پروژه تحقیقاتی را برعهده دارد، توضیح داد: در این مطالعه آویشن و گل همیشه بهار را در الکل قرار داده تا به شکل تنتور آماده شود سپس تنتور تهیه شده را به مدت 5 دقیقه روی ضایعات آکنه یعنی  هم ضایعات التهابی ،هم جوش‌های سرسفید و همچنین جوش‌های سرسیاه قرار داده است.

 

ادامه مطلب ...

دارچین ،گیاه ضد چروک

دارچین ،گیاه ضد چروک

دارچین خاصیت  آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی دارد و مصرف تنها نصف قاشق چایخوری از این گیاه در روز قادر است قند خون را نرمال ساخته و سطح کلسترول ،تری گلیسیرید و گلوکز را کاهش دهد.

دار2 

ادامه مطلب ...

ویژگی های جمعیت شناختی و مشکلات جنسی مردان مبتلا به ناتوانی جنسی

 مهرابی فریدون,احسان منش مجتبی,کریمی کیسمی عیسی


بررسی حاضر با هدف دستیابی به تصویری جامع از ویژگی های جمعیت شناختی و رفتار جنسی مردان مراجعه کننده به یک مطب روانپزشکی در تهران انجام گردیده است.

روش: آزمودنی های پژوهشی را که از نوع بررسی های توصیفی - مقطعی به شمار می رود 300 نفر مردان مراجعه کننده به مطب یاد شده در مدت 9 ماه، از آغاز اردیبهشت تا پایان دی ماه 1380 تشکیل داده اند

یافته های پژوهش نشان داد که 2/76% افراد مورد بررسی از اختلالهای نعوظی و 6/35% از مشکلات مربوط به انزال زودرس در رنج بوده اند. 6/44% افراد مورد بررسی سابقه ابتلا به بیماری های روانی و مصرف داروهای نورولپتیک و داروهای ضدافسردگی را یادآور شدند. از شروع اختلال یا اختلال های جنسی 3/53% آزمودنی های پژوهش بیش از 3 سال، 15% یک تا دو سال و 7/23% کمتر از یک سال می گذشته است.

ناتوانی جنسی و انزال زودرس بیش از سایر اختلال های جنسی سبب مراجعه مردان مبتلا به این اختلال ها به مطب روانپزشکان و کلینیک های درمان اختلالهای جنسی می شود.


منبع : http://www.sid.ir/Fa/VEWSSID/J_pdf/52813823409.pdf

غذاهای مفید برای تقویت فعالیت جنسی مردان

رابطه جنسی,فعالیت جنسی,افزایش قوای جنسی

غذاهای مفید برای تقویت فعالیت جنسی مردان

در کنار غذاهای اصلی،مواد غذایی زیر می‌توانند تاثیر زیادی بر افزایش قوای جنسی در مردان داشته باشند.

مهمترین عامل در فعالیت جنسی مردان قدرت و مدت ماندگاری نعوذ است . برای این منظور سلامت سیستم جریان خون الزامی است بنابراین پیشگیری از بیماریهای موثر بر رگها از جمله دیابت و چربی خون بالا ضروری است. پس تا می‌توانید از انواع میوه ، سبزیجات ، حبوبات و پروتئینهای ساده مصرف کنید .

آب انار:

یکی از مواد غذایی مفید در تقویت نیروی جنسی مردان مصرف آب انار است.بر اساس پژوهشهای انجام شده ، میزان اختلال نعوذ در مردان بدنبال مصرف آب انار به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است . 

ادامه مطلب ...