نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

رفع خستگی یا خواب آلودگی با این خوراکیها

برای برطرف کردن خستگی یا خواب آلودگی در محل کار، موادغذایی مغذی و مفیدی وجود دارد.

، مصرف طولانی مدت نوشیدنی های کافئین دار برای بیدار ماندن و حفظ هوشیاری عوارض ناگواری در پی خواهد داشت.اما برای برطرف کردن خستگی یا خواب آلودگی در محل کار، موادغذایی مغذی و مفیدی وجود دارد. از جمله این مواد عبارت است از:

مرغ: دریافت آهن کافی از طریق برنامه غذایی نه تنها میزان انرژی را بالا نگه می دارد بلکه هوشیاری مغز را نیز تقویت می کند. نتایج بررسی انجام شده در سال ۲۰۱۴ توسط محققان آمریکایی نشان می دهد، زنانی که ناهار غنی از پروتئین از جمله گوشت و پنیر مصرف می کنند به دلیل افزایش میزان آهن، قدرت حافظه بالا و عملکرد بهتری دارند.  ادامه مطلب ...

گیاهان شفابخش برای درمان سوزش ،خارش‌ و اگزمای پوستی

این گیاهان دارویی خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کننده برای پوست بدنتان دارند ،اگزما و خارش پوست را ازبین برده و پوستی لطیف را به شما هدیه می کنند.

یک متخصص طب سنتی گفت: مصرف گیاهانی مثل گشنیز، رزماری، 

ادامه مطلب ...

روشهای تحریک جنسی و عشقبازی با قسمت 2

مردان چگونه تحریک جنسی می شوند؟

بطور کلی مردان هم آسانتر و هم زودتر از زنان تحریک می شوند البته این امر متاسفانه در بعضی از جوامع آنطور که باید و شاید جا نیفتاده و افراد مخصوصا خانمها دید منفی به تحریک پذیری زود مردان دارند اما این یک امر خدادادی می باشد که در ژن جنس مذکر قرار داده شده است اما برخی رفتارها و یا بلوغ زودرس و یا دیرس باعث تغییراتی در نوع تحریک پذیری افراد بوجود می آورد.

مردان از چه رفتارهای تحریک شده جنسی از سوی همسرشان لذت می برند؟  ادامه مطلب ...

روشهای تحریک جنسی و عشقبازی با همسر قسمت 1

لمس و ماساژ برای تحریک جنسی همسر

انجام ماساژ تحریکی بصورت یک عمل منظم در روابط جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. عشق ورزی و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آرام عضلات و بافتها همگی با زبان بیصدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

 

تحریک جنسی زنان:

زنان برخلاف مردان که برای برقراری رابطه جنسی نیازی به معاشقه و پیشنوازی ندارند، زنان به تحریک جنسی و آماده سازی نیاز دارند. برای مردها در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی کافیست که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند، حال آنکه تحریک زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند و دانستن راه‌های تحریک جنسی زنان لازم و ضروری است.

• مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی می کنند و خانم خود را تحریک میکند( آقایانی که به سرعت میروند سراغ لباس زیر خانمشان و عمل دخول را شروع می کنند و فوری و باعجله می خواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند.)

 

• مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت می کنند و عمل تحریک جنسی همسر خود را انجام میدهند ( آقایونی که نمی خواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه جنسی به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد. )

 

• مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و او را شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! )

 

• مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می دهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند ( این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید. )

 

• مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند ( قابل توجه آقایانی که تا شهوتی می شوند فوری و با عجله شروع می کننددر آوردن لباسهای خانمشان و حتی گاهی تمایل دارند که معشوقشان بدون لباس روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار می تواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد.) 

ادامه مطلب ...

چای ترش در مقایسه با چای سیاه

چای سیاه به غلط در فرهنگ ما رواج یافته است و حتی مبتلایان به فشار خون و چربی می‌توانند چای ترش را جایگزین این نوشیدنی کنند. مصرف چای سیاه یا همان چایی که به طور معمول در بین ما ایرانیان در وعده صبحانه و طی روز مصرف می‌شود عوارض خاص خود را دارد. از آنجایی که طعم چای معمولی تلخ است، عادت کرده‌ایم که کنار آن از یک نوع شیرینی مانند قند استفاده کنیم که بالطبع با مشکلاتی مانند بالا رفتن میزان قند خون و جلوگیری از جذب یکسری مواد در بدن همراه می‌شود.

امروزه با فعالیت شرکت‌های صنعتی، گیاهان مختلفی فرآوری شده و انواع چای‌های مختلف مانند چای دارچین، چای سبز و چای ترش به بازار آمده است که می‌تواند جایگزین خوبی برای چای سیاه باشد.

چای قرمز یا چای ترش در قدیم به عنوان شاداب کننده و برطرف کننده بیماری‌های قلبی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. چای قرمز برای افرادی که به دنبال نوشیدنی رژیمی هستند نیز بسیار مناسب است.

یکی از مشکلات مصرف چای سیاه دفع آهن است. اما با خوردن چای ترش نه تنها آهن بدن دفع نمی‌شود بلکه این‌گونه چای طب سنتی و گیاهان دارویی-داروی گیاهی - غنی از آهن به شمار می‌آید و افرادی که دارای قند، فشارخون بالا، سردی و حتی کم‌خونی هستند می‌توانند مصرف این نوشیدنی را جایگزین چای معمولی کنند