نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

آیا خواص رابطه جنسی را می دانید؟

رابطه جنسی برای طرفین علاوه بر حس بی نظیری که دارد ، دارای خواصی هم می باشد ، رابطه جنسی در وهله ی اول برای رفع نیازهای جنسی می باشد و در مراحل بعدی برای سلامت بدن و روح مفید می باشد ، در این نوشته ما قصد داریم تا در مورد خواص رابطه جنسی برای شما عزیزان مطالب مفیدی را قرار دهیم ، در صورتی که علاقه به این موضوع دارید ما را همراهی کنید.

• به فعالیت سیستم ایمنی کمک می کند

متخصصان سلامت جنسی معتقدند افرادی که از لحاظ جنسی فعال ترند، کمتر بیمار می شوند. بدن زوج هایی که رابطه زناشویی دارند، در مقابل ویروس ها، میکروب ها و سایر عوامل بیماری زا مقاوم تر است. پژوهشگران متوجه شده اند سطح یک آنتی بادی خاص در بدن زوج هایی که ۱ یا ۲ بار در هفته رابطه زناشویی دارند، بیشتر از زوج هایی است که رابطه جنسی شان کمتر است.

• فشار خون را کاهش می دهد

محققان معتقدند رابطه ای مستقیم بین برقراری رابطه زناشویی و کاهش فشار خون وجود دارد. پژوهش های زیادی در این زمینه انجام و مشخص شده رابطه زناشویی به طور خاص (و نه خودارضایی) باعث کاهش فشار خون انقباضی می شود.

• تمایلات جنسی تقویت می شود  ادامه مطلب ...

مراحل به اوج لذت رسیدن زنان هنگام نزدیکی!

شاید بتوانیم بگوییم تنها خواسته هز زنی در هر رابطه جنسی به اوج لذت رسیدن است. در واقع همه زنان این خواسته طبیعی را از همسرشان دارند. حتما می دانید برای رسیدن به اوج لذت بدن هر فردی؛ طی ۴ مرحله واکنش انجام می پذیرد. ابتدا عمل برانگیختگی صورت می پذیرد، سپس به مرحله دوام و به ثبات رسیدن برانگیختگی خواهیم رسید. در مرحله سوم که مهم ترین قسمت نیاز جنسی است فرد به اوج لذت یا ارگاسم می رسد و در مرحله پایانی بازگشت به آرامش اولیه وجوددارد. ما در این مطلب می خواهیم این ۴ مرحله را از نظر بگذرانیم.

مرحله ی اول

برانگیختگی

زمانی که یک زن به لذت می رسد، رگ های خونی در ناحیه ی تناسلی گشاد می شوند و جریان خون در دیواره ی واژن افزایش می یابد که باعث می شود تا مایعی داخل آن به جریان در بیابید و با نم دار کردن دیواره ی رحم مثل روغن کاری عمل می کند.

ناحیه ی خارجی اندام جنسی (که شامل دهانه رحم، کلیتوریس، لبه ی خارجی و داخلی می شود) به خاطر جریان خون ورم می کند. داخل بدن، سر واژن هم گشاد می شود. ضربان قلب و تنفس شدت می گیرد و فشار خون افزایش می یابد. با فراخ شدن رگ ها، ممکن است پوست فرد (مخصوصاً در قسمت سینه و گردن) سرخ شود.

مرحله ی دوم

رسیدن به ثبات

جریان خون در قسمت پایینی واژن به بالاترین حد می رسد و قسمت پایینی واژن متورم و سفت می شود و در طول رسیدن به ارگاسم، به طور مرتب منقبض می شود.  ادامه مطلب ...

نکات مهم برای مراقبت از پاها

وقتی قرار است ساعات طولانی را خارج از خانه سپری کنید، سعی کنید راحت ترین کفش ممکن را بپوشید. راحت ترین کفش شما همانی است که وقتی بعد از چند ساعت سر پا ایستادن و با وجود اینکه پاهای تان ورم کرده اند، همچنان توی کفش تان احساس راحتی کنید. کفشی که زیره و کفی استاندارد داشته باشد.

برای از بین بردن ورم پاها که از ایستادن زیاد ناشی شده است ، وقتی به خانه رسیدید، دراز بکشید و یک بالش کوتاه را زیر پاهایتان بگذارید، طوری که کمی بالا بیایند. بالا گذاشتن پاها باعث برگشت خون از پاها می شود. این کار را بیشتر از چند دقیقه کوتاه انجام ندهید.

اگر سر جورابی که به تازگی خریده اید، پاره شده است لازم نیست حتما جوراب تان را دور بیندازید. شما می توانید این جوراب را از نیمه ببرید و تنها قسمت بالایی آن را نگه دارید. می پرسید به چه دردی می خورد؟ کافی است هنگامی که پاهای تان خسته هستند این محافظ قوزک پا را بپوشید تا متوجه شوید هدف از این کار چه بوده است.

به خاطر داشته باشید همان قدر که رسیدگی به دست ها مهم است ، مراقبت از پاها هم اهمیت دارد. هر مشکلی را که برای اعضای بدن شما اتفاق افتاد، به سرعت حل کنید و پشت گوش نیندازید.

هنگام ماساژ پاها سعی کنید هر چه از سمت انگشتان به سمت پاشنه می آیید، فشار را بیشتر کنید و برعکس؛ این گونه به جریان موثر خون در سطح پاها کمک می کنید.

افراد مبتلا به دیابت قبل از انجام ماساژ حتما با پزشک شان مشورت کنند.

قابل توجه مردان: ۴۰ راز موفقیت در رابطه جنسی!

در روابط جنسی، مرد و زن می کوشند تا یکدیگر را راضی نگه دارند. یکی از اصول زندگی راحت و بدون اضطراب، انجام رابطه جنسی به دفعات است تا زوجین بتوانند با آرامش روحی بیشتری به زندگی ادامه دهند. حال در یک رابطه جنسی وظیفه هر دو طرفین چه چقدر حساس و مهم است. به طور مثال ما در این پست می خواهیم ۴۰ نکته فوق العاده مهم درباره چگونگی آمیزش به مردها هشدار دهیم.

۱- از کلمات وسوسه‌انگیز استفاده کنید
۲- جاهای جدیدی در بدن طرف مقابل‌تان پیدا کنید
۳- اگر تلفنش را حین رابطه جواب نداد واکنش خاصی نشان ندهید
۴- پیش از رابطه کمی ورزش کنید  ادامه مطلب ...

میوه ای که میل جنسی زنان را افزایش می دهد

خوردن این میوه میل جنسی زنان را افزایش می دهد اخیراً دانشمندان به یکی دیگر از فواید سیب پی برده اند، به عقیده آنها زنانی که روزانه و به صورتی منظم یک یا دو سیب می خورند نسبت به زنانی که سیب جایگاه مشخصی در رژیم غذایی آنها ندارد رابطه جنسی با کیفیتی بهتر را تجربه می کنند

 از یک سو به ممنوعه بودن شهرت دارد و از سوی دیگر می گویند درمان بسیاری از دردهاست. صحبت از سیب است، میوه ای که خواص بی شمارش آن را به یک خوراکی استثنایی بدل کرده است.

اما اخیراً دانشمندان به یکی دیگر از فواید سیب پی برده اند، به عقیده آنها زنانی که روزانه و به صورتی منظم یک یا دو سیب می خورند نسبت به زنانی که سیب جایگاه مشخصی در رژیم غذایی آنها ندارد رابطه جنسی با کیفیتی بهتر را تجربه می کنند.


 در این تحقیق 781 زن که سابقه هیچ گونه اختلال جنسی نداشتند، از داروی خاصی استفاده نمی کردند و به افسردگی نیز مبتلا نبودند مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج نشان داد مصرف روزانه سیب نه تنها از لحاظ زنان را در شرایط بهتری قرار می دهد بلکه عملکرد جنسی آنها را در جهت مثبت تغییر می دهد.

سیب

 

 

در واقع سیب همانند شکلات حاوی مقدار قابل توجهی پُلی فنول و آنتی اکسیدان است که موجب افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی زنان می شود، علاوه بر این فلوریزین موجود در سیب که به هورمون استروژن شبهات بسیاری دارد به لذت و رضایت بیشتر زنان از یک رابطه جنسی کمک می کند.

نکته جالب توجه این است که بسیاری از خواص یاد شده تنها در پوست سیب وجو دارد؛ بنابراین به زنان توصیه می شود برای داشتن یک رابطه جنسی خوب خوردن سیب آن هم با پوست را فراموش نکنند.