نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

کک و مک و درمان گیاهی آن

کک و مک معمولا در قسمتهاى باز بدن است، بطورى که روى دستها، سینه، گردن و صورت دیده مى شود. کک و مک اثر اشعهء ماوراء بنفش آفتاب است و کسانى که به آن مبتلا هستند در تابستان زیاد شده و در زمستان از بین مى رود. کسانى که لباس نایلون یا پلاستیک پوشیده در آفتاب راه بروند به این بیمارى دچار مى شوند. کک و مک بیمارى خاصى نیست و ضرر ندارند. معالجه ی آن راه نرفتن در آفتاب است و نیز مى توان آن را با دستورات زیر بر طرف ساخت:

پوست صورت را پاک نمائید و بعد آن را با ورقه‌هاى نازک گوجه فرنگى مستور ساخته یک ساعت بگذارید بماند. چنانچه این دستور را چند دفعه عمل کنید و از آفتاب فرار نمائید درمان خواهید شد. با تمشک نیز مى توان لکه‌هاى کک و مک را پاک کرد. دستور این عمل این است که صورت را خوب بشویید و یا پوست را پاک کنید، بعد آب تمشک را که تازه با فشار گرفته‌اید به صورت بمالید و پس از یک ساعت آن را بشویید. لیمو ترش نیز براى کک و مک مفید است.  ادامه مطلب ...

سردرد و میگرن و درمان گیاهی آن

علل سردرد متفاوت است و از این رو سر دردها را به چند دسته مى توان تقسیم کرد: ١ - سردردهایى که بر اثر مسمومیت عمومى تولید می گردد (مثل سردردى که بر اثر سوء هاضمه یا خوردن داروها تولید می شود.)

٢ - سردردهائى که بر اثر مجروح شدن سر تولید می گردد.

٣ - سر درد وابسته به وظائف اعضا ی مثل (سردردى که بر اثر فشار خون یا کم خونى تولید می شود).

٤ - سردردى که بر اثر فعالیت عواطف منفى و ضعف اعصاب تولید می گردد.

٥ - سردردهائى که علت آنها درست معلوم نیست.

داروی سردردهاى عادى که بر اثر سوء هاضمه تولید می گردد آسپرین و داروهایی مانند آن نیست بلکه پاک کردن معده از فضولات است بوسیله روزه و یا خوردن غذاهاى سهل الهضم.

اگر سردرد از خستگى و کار فوق العاده تولید گشته باشد، پیداست که باید استراحت کامل نمود و اگر بر اثر خستگى چشم است دواى آن هم استراحت است.  ادامه مطلب ...

درمان غلظت خون بالا

یکی از علل برخی از بیماری ها در افراد غلظت خون بالا است که با درمان آن می توان بیماری را نیز از بین برد.
غلظت خون در دو نوع اولیه و ثانویه می باشد که در حقیقت تعداد گلبول قرمز در واحد حجم از مقدار مشخصی بیشتر می شود. 
علت غلظت خون
استرس
کار و فعالیت زیاد
تومور های مخچه ای در کودکان
فیبرم های رحمی در زنان

تومور های بدخیم در بزرگسالان

گاهی این بیماری علامت خاصی ندارد.اما در برخی موارد بی حالی،سردرد،اختلالات بینایی،تنگی نفس ،خارش پوستی،زخم معده،درد مفاصل و نقرس از علائم این  بیماری می باشد.
این موضوع را باید بدانید که غلظت خون برای خانم ها یعنی تعداد هموگلوبین بالاتر از 16 دسی لیتر و برای آقایان بییشتر از 18 دسی لیتر است.

درمان غلظت خون
برای درمان غلظت خون راه های زیادی وجود دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.
استفاده از عرق شاه تره روزی یک لیوان

کاهش عوامل استرس زا

استفاده از روغن حیوانی ،روغن نارگیل،چربی های حیوانی،گوشت قرمز را کاهش دهید.
افرادی که دارای غلظت خون هستند،خطر سکته قلبی و مغزی  در آن ها بیشتر است و عموماً دچار فشار بالا هستند. این افراد گاهی دچار خون ریزی از بینی می شوند.

افزایش استفاده از مایعات و کاهش مصرف سیگار

حجامت

غلظت خون را می توان به کمک برخی از میوه ها درمان کرد.این میوه ها شامل موارد زیر است.
آلبالو،آب لیمو ترش،موز،زنجبیل،خوردن آلو به شکل ناشتا، انار،انگور،توت سیاه،تمشک و تمبر هندی

4 نسخه گیاهی برای از بین بردن موخوره

,4 نسخه گیاهی برای از بین بردن موخوره ,4 نسخه گیاهی برای از بین بردن موخوره  ,از بین بردن موخوره,مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت

4 نسخه گیاهی برای از بین بردن موخوره,از بین بردن موخوره,موخوره,ماسک جلوگیری از موخوره,ماسک عسل برای موهای آسیب دیده شما,ماسک مو,,سلامت,مو

یک لیوان شیرین بیان را در سه لیوان آب جوشیده بریزید و بگذارید ۱۰ دقیقه بجوشد تا آرام آرام دم بکشد. بعد از این که سرد شد، آن را صاف کنید و هر روز از این مایع به موی سرتان بمالید پس از مدت کوتاهی متوجه خواهید شد، موخوره تان درمان شده است.


ریشه کنجد را در آب جوش خیس کنید و بگذارید ۱۵ دقیقه به همین حالت بماند. بعد از آن، ریشه کنجد را به مدت ۳۰ دقیقه در آب جوش بجوشانید و مایع صاف شده را به موهای تان بمالید.

موهای تان را در آب جوشانده تخم پیاز قرار دهید. استفاده از جوشانده گل بابونه و گل ختمی آن هم ماهی یک بار، برای درمان موخوره مفید است.

به مقدار مساوی قهوه و نخود خام، روناس و زرده تخم مرغ را مخلوط کنید و به صورت خمیردرآورید و به موهای تان بمالید. بعد از آن موهای تان را بشویید و با روغن زیتون چرب کنید.

راهکارهایی ساده اما کاربردی برای ترک خودارضایی

راهکارهایی ساده اما کاربردی برای ترک خودارضاییهمه پزشکان معتقدند برای ترک هر نوع عادت قبل از هر چیز اراده و تصمیم لازم است و این موضوع را اصلا نباید دست کم گرفت .
در زیر به مواردی اشاره میکنیم که عمل به ان میتواند شما را از این رفتار پر خطر که جسم و روحتان را می آزارد نجات دهد

عادات سالم را در خود تقویت کنید: از تصاویر محرک جنسی اجتناب کنید، به جوک های مبتذل گوش ندهید، دوستان سالم برای خود انتخاب کنید و از پوشیدن زیر پوش های تنگ و چسبان خودداری نمایید.

از مصرف بیش گوشت گاو، به ویژه در وعده غذایی شام خودداری کنید. مصرف یک وعده غذای حیوانی آن هم در نهار کافی است.

اجتناب از هر گونه تحرک جنسی : اگر کسی انتظار داشته باشد که هر شب در برابر برنامه جنسی و فیلمهای مستهجن باشد و قسمت مهمی از وقت   ادامه مطلب ...