نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

کارهایی ک مردان در رابطه جنسی نباید انجام دهند

مردها معمولا فکر می‌کنند همه‌چیز را درباره رابطه جنسی با زنان می‌دانند اما دایره‌المعارف جنسی که شما در مغزتان دارید، ممکن است حاوی خطاها و نقص‌های اساسی درباره امور جنسی زنان باشد کارهایی که مردان نباید در رابطه جنسی انجام دهند

نکته‌ای که در زیر می‌آوریم از مشکلات شایع مردان در روابط جنسی است:

1.چیزهایی که همسرتان می‌خواهد می‌دانید
مردان اغلب فکر می‌کنند که می‌دانند همسرشان چه می‌خواهد. اما همه زنان مشابه هم نیستند. به گفته کارشناسان آموخته‌های مردان حتی از تجربیات همسر قبلی‌شان ممکن است در مورد همسر فعلی‌شان صدق نکند. این موضوع نه تنها در مورد ترجیحات جنسی بلکه در مورد روابط عاطفی هم صدق می‌کنند. زنانی هستند که نمی‌توانند با فعالیت جنسی رابطه عاطفی با همسرشان برقرار کنند و زنانی هستند که به سادگی با همسران‌شان رابطه عاطفی برقرار می‌کنند و بقیه زنان در میانه این طیف قرار می‌گیرند.

2. احساس جنسی مردان و زنان مشابه هم است
هنگامی که مردی با زنی مقاربت می‌کند، دخول آلت مردانه به قدری حس قوی‌ای در مرد ایجاد می‌کند که نمی‌تواند تصور کند که ممکن است زن احساس مشابهی نداشته باشد. ممکن است او احساسی مانند احساس شما هنگام مشت‌خوردن به شکم پیدا کند که باعث تهوع شما می‌شود.

3. از ساختمان بدن زن اطلاعات کاملی دارید
اغلب مردان به طور کلی می‌دانند که کلیتوریس کجاست و کجا می‌توانند آن را پیدا کنند. اما نمی‌شود گفت آنها واقعا عمل آن را درک می‌کنند. 30 سال پیش در شروع به اصطلاح «انقلاب جنسی» یک کتاب پرفروش به نام «لذت امور جنسی» توجه مردم را به اهمیت کلیتوریس در ایجاد ارگاسم جلب کرد. اما این عقیده که زنان باید بتوانند از طریق دخول آلت مردانه در واژن به ارگاسم برسند، هنوز میان بسیاری از مردان باقیمانده است.بسیاری از درمانگران در این حوزه با مردانی برخورد می‌کنند که می‌گویند: «زنم بدون تحریک کلیتوریس به ارگاسم نمی‌رسد» و تقاضای کمک می‌کنند و پاسخ این است بسیاری از زنان اصولا با تحریک کلیتوریس است که به ارگاسم می‌رسند. مردان همچنین در مورد نحوه لمس کلیتوریس و حساس‌بودن آن ناآگاه هستند. از طرف دیگر در برخی از زنان لمس کلیتوریس احساس خاصی ایجاد نمی‌کند یا حتی ممکن است دردناک باشد. برخی از آنها هم لمس غیرمستقیم کلیتوریس را ترجیح می‌دهند.

چگونه می‌توانید بفهمید که همسرتان چه نوع لمسی را دوست دارد؟‌ سعی کنید از او بپرسید.

4. مرطوب شدن دستگاه تناسلی زن به معنای تحریک‌شدن او است
گاهی مردان پیش از انجام مقاربت منتظر می‌مانند تا دستگاه تناسلی خارجی زنان برای دخول به قدر کافی مرطوب و لغزنده شود. لازم نیست در این مورد نگران باشید.

کارشناسان می‌گویند اینکه مرطوب‌شدن دستگاه تناسلی خارجی زن به معنای تحریک‌شدن کامل اوست، باوری نادرست است.

برخی از زنان نسبت به زنان دیگر مرطوب‌تر می‌شوند و اینکه میزان نرم‌شدگی طبیعی این منطقه در یک زن از روزی به روز دیگر متفاوت است. این میزان رطوبت با مرحله‌ چرخه ماهیانه که زن در آن قرار دارد نیز تغییر می‌کند و ممکن است تحت تاثیر استرس و داروها هم باشد.

5. سکوت طلایی است
خیلی از مردان فکر می‌کنند که هنگام آمیزش جنسی باید ساکت باشند اما تا شما حرف نزنید همسرتان نمی‌فهمد از چه چیزهایی راضی هستید و از چه چیزهایی ناراضی. اگر می‌خواهید احترام‌تان را به همسرتان حفظ کنید،‌ باید بدانید که زنی که می‌خواهد شما را ارضا کند، از اینکه او را هدایت کنید‌ احتمالا بیشتر ممنون خواهد شد. به گفته کارشناسان به کار بردن جملات ساده‌ای مانند «این جوری دوست دارم» می‌تواند به ارتباط جنسی شما کمک کند.

علل گوش درد و راههای درمان آن



درد گوش را نباید ساده پنداشت. فرقی نمی کند که علت گوش درد در گوش خارجی باشد یا در گوش میانی، زیرا به هر صورت٬ تورم گوش می تواند پیامدهای خطرناکی را به دنبال داشته باشد.
تب بالا، اختلال در شنوایی و احساس فشار در گوش از نشانه های آشکار ورم در ناحیه گوش میانی است و اگر بسرعت درمان نشود، مشکلات فراوانی به همراه خواهد داشت. در چنین حالتی، در پشت پرده گوش چرک جمع می شود که در نهایت حتی می تواند پرده گوش را پاره کند. تورم گوش میانی اغلب در اثر سرما خوردگی بوجود می آید. باکتری ها یا ویروس ها از طریق مخاط گلو و بینی در گوش پخش می شوند. در چنین وضعیتی باید به پزشک مراجعه کرد و تحت نظر وی آنتی بیوتیک مصرف نمود. اشعه مادون قرمز نیز در کاهش درد کمک شایانی می کند.
انسداد پرده ای که بین بینی و گوش وجود دارد٬ باعث بروز درد و اختلال در شنوایی می شود که علت آن اغلب سرماخوردگی است. تمیز نگه داشتن بینی در برطرف کردن انسداد این پرده اهمیت ویژه ای دارد.
بخور گیاه کاملیا، اشعه مادون قرمز و قطره بینی از جمله مواد مناسب برای درمان این حالت هستند. اگر این عارضه در مجرای بیرون گوش واقع شود، با درد و خارش شدید همراه است. علت آن ٬پاک کردن غیر اصولی گوش است. گاهی اوقات٬ درد در اثر باکتری ها یا ویروس هایی که هنگام شنا وارد گوش می شود، به وجود می آید. در چنین مواقعی گوش خود را با قطره های گوش که حاوی ترکیبات الکل دارو گلیسرین هستند٬ مداوا کنید.
ایجاد موم گوش٬ علتهای متفاوتی دارد: اختلال در سیستم گردش خون، جراحت پرده گوش، آسیب دیدن گوش میانی، کمبود ویتامین و مواد معدنی، فشارهای روحی، کری ناگهانی و ...هریک از اینها می توانند نشانه های یک بیماری جدی باشند.به همین دلیل باید علت کاملاً مشخص شود و درد به طور اصولی درمان شود. گاهی اوقات درد دندان که در ناحیه گوش ظاهر می شود، باعث بروز این دردها می شود.
برای پیشگیری از مشکلات مربوط به گوش، نباید گوشها را با گوش پاک کن تمیز کرد. این کار به مکانیزم طبیعی گوش آسیب می رساند. در مورد کودکان همیشه باید توجه کرد که بینی آنها تمیز باشد. در صورت لزوم هنگام حمام کردن، گوشتان را با گوشی های مخصوص گوش محافظت کنید.

من

توصیه های مفید طب سنتی درباره رابطه جنسی


 

    داشتن روابط زناشویی سالم، صحیح و متعادل یکی از مهم‌ترین شروط برای  پایداری و ثبات روابط زناشویی به ویژه در زوج‌های جوان است. اهمیت این موضوع به حدی است که در متون طبی  مکاتب درمانی طبیعی و مدرن به این موضوع  اشاره شده و  تاثیر کیفیت و کمیت روابط زناشویی در ایجاد فضایی پرنشاط، صمیمی



http://khandaii.ir/wp-content/uploads/2014/05/81.jpg

ادامه مطلب ...

عشق


http://payamems.com/web/wp-content/uploads/2014/03/500.jpg



پارادوکس عشق -عقل از دیر باز تا کنون توجه فیلسوفان و متکلمان را به خود جلب کرده است و بحث از تقدم و تاخر و رابطه ایندو  با یکدیگر یکی از  مسائل پیچیده  فلسفی  می باشد . اگر نگویم که رابطه ایندو عموم و خصوص من وجه است . می توان به  اطلاقیت حکم داد و رابطه اندو را عموم و خصوص مطلق دانست . انگونه  که حضرت مولانا می فرمایند :"عقل از شرح و بیان عشق عاجز و  ناتوان  است . یکی از مسائلی که عاشقان از ان رنج می برند  اینست که فکر می کنند ، زبان نمی تواند  عشق انان را به تمام کمال باز گو نماید . عشق واقعی ، زبان را انچنان متحول می نماید که الفاظ جوری بر زبان جاری و ساری میگردنند که گویا جوی ابی است که مبدااش به اقیانوس متصل است . بطوریکه اگر سالها در مدح  و ستایش معشوق بگویند و بسرایند هنوز کم گفتهاند و به هیچ وجه کم نخواهند اورد .  عشق بر خلاف دیگر مقولات نه تنها اتفاقی نیست که در زبان رخ می دهد بلکه زبان را هم متاثر و حیران می نماید .

  ادامه مطلب ...

درمان ناراحتی اعصاب


http://www.aftabir.com/articles/health_therapy/illness/images/02b0a7c0a474887e448e440a5bc4ea9b.jpg

 

شبی یک لیوان جوشانده ترکیب سنبل‌الطیب و اسطوخودوس با عسل بنوشد.

 

برای اینکه مغزشان را قوی کنند روزی 14 عدد بادام به مدت 120-40 روز میل کنند. هنگام خواب عطر گل نرگس استشمام کنند.

 

داروهای شیمیایی را بعد از 40 روز به تدریج کم کنند و تا بعد از 120 روز قطع کنند.

 

منبع