نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

ایا فواید رابطه جنسی را می دانید؟


با برقراری رابطه جنسی مناسب می توان با بیماری ها مبارزه کرد، دردها را تسکین داد و چهره ای جوان و جذاب داشت. در ادامه می توانید با 7 فایده ارتباط جنسی روی بدن آشنا شوید.

 

فواید رابطه جنسی روی بدن

با برقراری رابطه جنسی مناسب می توان با بیماری ها مبارزه کرد، دردها را تسکین داد و چهره ای جوان و جذاب داشت. در ادامه می توانید با 7 فایده ارتباط جنسی روی بدن آشنا شوید.
1- تنفس راحت تر
رابطه زناشویی آنتی هیستامینی طبیعی است و نقش بسیار زیادی در مقابله با تب یونجه و آسم ایفا می کند.
2- چهره جذاب و جوان
دانشمندان بیمارستان سلطنتی اسکاتلند در ادینبورو پس از مطالعه بر روی بیش از سه هزار و پانصد فرد 18 تا 102 ساله که جوان به نظر می رسیدند، پی بردند، زندگی جنسی خوب عامل مهمی در ایجاد چهره جذاب و جوان است. محققان معتقدند، ارتباط جنسی سبب کاهش استرس، رضایت بیشتر و خواب بهتر می شود.
3- کمک کردن به بدن در مقابله با بیماری ها
پس از دو بار برقراری ارتباط جنسی در هفته، میزان تولید ایمونوگلوبولین( دسته‌ای از مولکول‌های زیستی که در سیستم ایمنی فعال هستند) 30 درصد افزایش می یابد که نتیجه اش تقویت سیستم ایمنی بدن است. پژوهشگران دریافتند، داشتن زندگی جنسی مناسب می تواند خطر ابتلا به سرطان، بیماری قلبی، سکته مغزی و سرماخوردگی را کاهش دهد.
4- سوزاندن کالری
برقراری رابطه جنسی ،ورزشی ایده آل است و سبب سوزاندن کالری و چربی های بدن می شود. کارشناسان معتقدند در طول 20 دقیقه برقراری رابطه جنسی 96 کالری سوزانده می شود.
5- کاهش درد
نتیجه مطالعات متعدد متخصصان بخش زنان مایو کلینیک نشان می دهد، تحریک واژن در طول رابطه زناشویی سبب افزایش لذت، تحمل درد قاعدگی، ورم مفاصل، سردرد میگرنی و … می شود.
6- افزایش طول عمر
دکتر جیمز ویلز، استاد بهداشت جنسی دانشگاه هاروارد و نویسنده کتاب ” معنای زندگی جنسی ” گفت:” مردانی که دو یا سه بار در هفته ارتباط جنسی برقرار می کنند 50 درصد کمتر از افرادی که چنین نمی کنند در معرض مرگ قرار دارند.
7- احساس رفاه
نتیجه یک مطالعه بر روی هزار و هشتصد فردی که فعالیت جنسی مناسبی داشتند نشان داد، ترشح هورمون های اندورفین و اکسی توسین در اوج لذت جنسی سبب بروز احساس رفاه در افراد می شود.

نوشیدن آب و نزدیکی

بهتر است در هنگام نزدیکی جنسی یا قبل از آن آب ننوشید چون موجب سردی مزاجتان خواهد شد.

ناصر رضایی پور متخصص طب سنتی درباره آب اظهار داشت: آب از دیدگاه طب سنتی ارزش غذایی ندارد ولی برای هضم و رقیق شدن غذا به آب نیاز است.

نکات سلامت بخش درباره مصرف آب

-بهترین آب برای مزاج‌های معتدل در حال تندرستی آب سرد و مقدار معتدل است.

-خوردن آب در ظروف سفالی و لعاب دار

به گفته این متخصص طب سنتی بهتر است که جرم یخ داخل آب نباشد.

-مصرف آب باید پس از نزول غذا به قعر معده باشد و نوشیدن آب قبل از آن موجب اختلال در هضم می‌شود.

– یک ساعت قبل و 2 ساعت بعد از غذا آب مصرف شود.  ادامه مطلب ...

فایده های آب سیب زمینی خام

nuoc-ep-khoai-tay

خواص شفا  بخش  سیب زمینی خام از مدتها پیش در طب سنتی شناخته شده، حتی  اعتقاد بر این است که سیب زمینی باید خام مصرف شود. در واقع،  پوست آن نباید مصرف  شود، زیرا  سمی است.سیب زمینی نارس با پوست سبز  برای سلامتی خطرناک است.  دارای  سولانین است، سمی   که در جوانه و قطعات سبز سیب زمینی ایجاد می شود.

آب سیب زمینی خام  برای درمان سرطان بسیار خوب است و برای مقابله با   بیماری های کبد و کلیه مفید است، و همچنین  برای بیماری های قلبی، فشار خون بالا، دیابت ، بیماری های روماتیسمی، و بسیاری امراض دیگر مفید است به غیر از تمام مزایای که قبلا ذکر شد، نوشیدن آب سیب زمینی خام یک راه عالی برای تقویت ایمنی بدن است. همچنین برای از بین بردن سردرد مکرر و درد قاعدگی مفید است. سایر مزایای این نوشیدنی عبارتند از:  ادامه مطلب ...

با انجیر سنگ کلیه را از بین ببرید

Figs

 1 کیلو از انجیر را در چرخ گوشت چرخ میکنیم. انجیر تازه بهتر است، اما می توانید از  انجیر خشک  هم استفاده کنید.  1 قاشق غذا خوری  پودر دارچین را اضافه میکنیمخوب مخلوط کنید

استفاده: یک قاشق غذاخوری از این مخلوط  را سه بار در روز قبل از غذا استفاده کنید سنگ کلیه را از بین می برد

قبل از استفاده با پزشک مشورت کنید

۵ غذای گیاهی برای رفع سوءهاضمه

 

سرکه سیب: این سرکه که از سیب تخمیر شده ساخته‌شده است می‌تواند جایگزین سرکه سفید در بسیاری از غذاها مانند سس سالاد شود. مصرف این سرکه آنزیم‌ها، پروبیوتیک‌ها و آمینواسیدهای مفیدی به غذا وارد می‌کند که هضم را بهتر کرده، سوزش معده را آرام کرده، سیستم لنفاوی را تحریک کرده، مانع رشد قارچ شده و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.


 

تخم شربتی: خاصیت التیام بخشی این دانه وقتی زیاد می‌شود که در آب خیسانده شود (تخم شربتی ده برابر وزن خود آب جذب می‌کند). در این صورت مثل سیم ظرف‌شویی بدون آنکه مایع مفید معده را تخلیه کند، معده را از نشانه‌های بد برای روده و معده پاک می‌کند.


سبزی‌های تخمیری: این سبزی‌ها باکتری بد و مخمر را مهار کرده خاصیت اسیدی امعاء را تغییر داده و از رشد بیش‌ازاندازه باکتری‌های بد، کپک‌ها و قارچ جلوگیری می‌کند. یکی از رایج‌ترین این سبزی‌ها کلم ترش است.

خاصیت التیام بخشی این دانه وقتی زیاد می‌شود که در آب خیسانده شود (تخم شربتی ده برابر وزن خود آب جذب می‌کند). در این صورت مثل سیم ظرف‌شویی بدون آنکه مایع مفید معده را تخلیه کند، معده را از نشانه‌های بد برای روده و معده پاک می‌کند

آلوئه ورا: التیام زخم معده، سندروم روده تحریک‌پذیر، بیماری کرون، ورم مخاط روده بزرگ و دیگر اختلالات هاضمه، درمان و پیشگیری از عفونت‌های قارچی و انگلی، تخفیف یبوست و کاهش و برگرداندن رفلاکس معده از جمله فواید آلوئه ورا برای هضم است. بهترین روش استفاده مصرف خام بدون هیچ نگه‌دارنده ترکیبی است.


سیر: به دلیل خواص ضد باکتری، ضدویروس و ضد قارچی خود تغییردهنده خوبی برای اکولوژی داخلی بدن است و تمامی موجودات زنده کوچکی که سیستم هضم ما را دچار مشکل می‌کنند از بین می‌برد.