نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

ماساژ درمانی و روش های احیاء

 

 

 

هواشافی

 

ماساژ درمانی و روش های احیاء


 

یک فن پزشکی قدیم است که رشته های بسیار گسترده ای دارد و استفاده از آن هم خیلی مهم بوده و تأکید شده است

 

در یکی از احادیث به نقل از امام رضا«ع» آمده که ایشان فرموده اند: اگر به من بگویند که کسی مرده و فوت کرده و با ماساژ زنده شده من انکار نمی کنم

   ادامه مطلب ...

یرقان یا زردى

 

دو نوع یرقان وجود دارد یکى مربوط به گرفتارى کیسه صفرا و انسداد مجراى آن به وجود مى آید دیگرى در اثر ویروسها پیدا شده که آن را یرقان ویروسى نامند، در یرقان انسدادى که بیشتر مربوط به کیسه صفرا مى باشد باید علت آن را برطرف کرده تا یرقان بهبودى یابد درمان زیر در هر دو یرقان به کار برده مى شود.

  ادامه مطلب ...

زالو درمانی

 

 Zalo

خواص عجیب زالو در درمان بیماریهای صعب العلاج  خلاصه : زالو به عربی « عَلَق » و از نرم‌تنان آبزی است که در شالیزارها و مرداب زندگی می‌کند.

متن کل خبر: خواص عجیب زالو به قلم استاد آل اسحاق در این مقاله به صورت مختصر با خواص زالو آشنا می شوید با توجه به اهمیت زالو در طب قدیم و جدید بر آن شدیم تا این نوشته استاد آل اسحاق را هم برای شما عزیزان عرضه کنیم. امید ما بهره برداری هر چه بهتر از این مطالب است.

   ادامه مطلب ...

درمان بیماریهای مختلف

نسخه های گیاهی جهت نسخه های گیاهی جهت درمان بیماریهای مختلف درمان بیماریهای مختلف

 

 


 نسخه های گیاهی جهت درمان بیماریهای مختلف

 

استفاده از داروهای گیاهی به لحاظ نداشتن عوارض شیمیایی و طبیعی بودن آن در سالهای اخیر رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.متخصص و طبیب طب سنتی یاسر پاریاب در این مطلب نسخه های گیاه درمانی را برای بیماری های مختلف تشریح نموده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  ادامه مطلب ...

بیماریهاى چهره (صورت )

 

براى باز شدن رنگ صورت و صاف شدن بشره از لکها و پوسته ریزیها و کم شدنغرورها و غیره هر روز صبح نصف استکان سکنجبین در نصفاستکان گلاب ریخته بقیه را آب سرد اضافه کرده تا یک لیوان شود صبح ناشتامیل نمایند و از خوردن غذاهاى غلیظ، سرخ کرده ، خیلى چرب و دیر هضمبپرهیزند و روزانه صورت خود را با آرد باقلا، آرد نخود، مغز بادام تلخ وکتیرا از هر کدام 25 گرم نرم کوبیده یک قاشق مرباخورى در نصف استکان شیرحل کرده ماساژ دهند و پس از سه یا چهار ساعت با آب سبوس گندم یا برنج یابا آب گرم ساده بشویند: اینعمل را تا سفید شدن چهره ادامه دهند

  ادامه مطلب ...