نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

درمان کچلی و ریزش های بیمارگونه موی سر

 

اگر ریزش موهای سر شما:

علت ارٍثی داشته باشد یا به مرور و با افزایش سن دچار آن شده اید و یا  با شستشوی موهای سرتان در حالت ایستاده، آن هم با استفاده از صابون های نامناسب و یا  شامپوهای موجود در بازار باعث ریزش موهای سرتان شده اید، خیلی به رویش مجدد موی سرتان امیدوار نباشید و تنها می توانید با تقویت موهایتان، رعایت بهداشت مو و استفاده از صابون قهوه ای یا صابون زیتون برای شستشوی مو و شستن و شانه کشیدن مو در حالت نشسته، از ریزش بیشتر موی سرتان جلوگیری نمایید.

ولی اگر ریزش موی سرتان به علت بیماری باشد و به صورت ناگهانی و یا لکه ای دچار ریزش مو شده اید، نسخه  زیر که برای کچلی و تاسی های بیمارگونه می باشد، توصیه می گردد:

   

سیر را کوبیده و آب آن را بگیرید و دستور زیر را به مدت 10 شب تکرار نمایید:

آب سیر را هرشب به سر بمالید و با پارچه ببندید. صبح روز بعد یک لیوان سرکه انگور و یک لیوان شیر را مخلوط کرده و سرتان را با آن بشویید.

بعد از آن، به مدت 10 روز دیگر، هرشب با دستگاه بخور پر از آب و مخلوط سرکه انگور، قسمت سر را بخور دهید و طی روز گاهی آب نارنج بمالید.

این نسخه را تا سه دوره تکرار کنید و بین هر دوره 10 روز فاصله بیاندازید (یعنی بعد از اتمام یک دوره با 10 روز فاصله مجدداً نسخه را انجام دهید) تا ان شاء الله نتیجه بگیرید.

 

منبع : http://ravazadeh.com

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام.
من دختری 20ساله هستم که دکترها سه چهارسالی هست بمن میگویند عفونت اداری دارم،بیش از یکسال است که تکرر ادرار دارم و چندماه اخیر بدون خوردن هیچ چیزی زود به زود باید اجابت مزاج کنم.سه تار موی سفید در ناحیه شرمگاهیم در آمده.اخیرا آزمایش داده م ولی با این داروها درمان نمیشوم.
سوال دوم:مشکل معده هم دارم بادگلوهای زیاد،گاهی سوزش معده هم دارم.
لطفا مرا راهنمایی کنید.

سلام
ناحیه مثانه را با روغن کنجد هر روز ماساژ دهید
پرهیز از ماست ترش و ترشی
پرهیز از چای ، قهوه ، نوشابه حتی برای یک بار
دم کرده دارچین + عسل روزانه یک یا دو بار تا زمانی که تکرر ادرار شما خوب شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد