نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

سوال و جواب 4

سوال(9):

 آقائی گفتند:راه درمان واریس چیست وعلت بیماری ناشی از چیست  ؟

جواب:علت بحث مفصلی داردکه فعلا نمی توانیم دراین زمان کم بگویم وراه درمانش را می گویم داروی ساده ای که می توانیم بگویم یک قاشق اسفند شبانگاه بهمراه آ ب بنوشند وپایشان را با یک ضمادی از  نمک یا خمیر گندم  یعنی نصف آرد نصف نمک یک خمیری درست بکنند وآنرا با یک پارچه می بندند. ودرمان تخصصی برای درمانش درطب سنتی استفاده از زالو است .

  

سوال(10):

آقای گفته اند:یک دختر 14ساله دارم که از 7سالگی دچار ریزش شدید مو شده است در قسمت جلوی سر ودیگه کف سرش معلوم است آیا میشود که امیدوار بود موی دوباره رشد کند ؟

جواب:بله می شود کمکش کرد روغن سیاه دانه جلو ی سرشان بمالد بادام یا فسنجان میل کند بادام روزی 14عدد به هرحال بااستفاده از اینها سردیش تعدیل بکنند .

سوال(11):

خانمی گفتند دخترم 7ماه باردار است کم خونی خیلی شدید دارد چه غذائی می تواند بخورد که کم خونیش بهتر شود ؟ 

جواب :عسل یک مقدار شبانگاه برای ایشان بهترین دارو است وتوی میوها سیب وانجیر وانگور بخورند در7ماهگی خیلی خوب که زن باردار روزی 7عدد خرما بخورد هم کم خونیش برطرف می شود وهم بچه ای که بعدا بدنیا بیاید بردبار خواهد  بود.

سوال(12):

خانمی خواستند اقای دکتر درمورد بیماری وسواس  توضیح دهند ؟

جواب :وسواس در طب سنتی بیماری ناشی ازافزایش  سودا است  هرگاه خون دربدن خشک شد یا رطوبت خیلی  کم شد فرد پافشاری بیش اندازه روی موضوی می کند چه درمورد مسائل اقتصادی یا اموری از قبیل کارهای روز مره پافشاری می کند واینها همه ناشی ازافزایش سودا است .پیاده روی درجائی که پشتی بلندی داردوشناهم برایش خوب است این عمل به شدت می تواند درمانگر باشد .درمیوها هم انار ترش شیرین میل کند بصورت کامل به همراه بسم الله ا لرحمن  الرحیم وشربت آب زرشک میتواند بهمراه نمک جایگزین انار باشد تاموقعی که تیرگی خون برطرف شد درمان می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد