نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

سوال و جواب 5

سوال(13):

خانمی گفتند پسر 12 ساله ای دارم که درد مفاصل شدید وشب ادراری شدید دارد ؟

جواب :علتش را جزو بیماریهای سرد معرفی می کنند  طیعتا درد مفاصل دارد ایشان شبها چیزهای گرم بخورند بهترین گرمی که من توصیه می کنم یک غذای فوری طب سنتی است که ارده با شیره انگو ر که یک غذ ای پر ارزش برای دانشجویان ودانشمندان وبرای همه انسانها سرد مزاجی داری بیماری سرد هستند می باشد علاوه بر این عسل انجیر می تواند درمان ایشان باشد یااینکه ببیند شبهای که ماست یا ترشی یا ماکارانی می خورد شبها دردش بیشتر است پس حتما بیماری سرد است بعضی هم چون آن موقعی که پوشاک می کردند رطوبت باعث این شد که اندام سرد شود باید روی شکم ومفاصل را روغن کنجد بمالد تاگرم شود .

  

سوال(14):

آقای گفتند که آیا اعتیاد را در طب سنتی درمان کرد ؟

جواب :بله اعتیاد را می توان درمان کرد با سرکنگبین  در یک دوره 40 روزه واگر هم باز وحود داشت یک حجامت عام می تواند انجام دهد اعتیاد یک موادی است که باعث خشکی خون می شود ودر شدت گرمی وسردی خون تبدیل به سودا می شود. آنهای که اعتیاد دارند 2الی 3 لیوان سرکنگبین 40الی 120روز مصرف کنند موقعی که رنگ پوست وزیر چشم روشن شد حالا دیگه گرایش آنها نسبت به مواد کم می شود .

سوال(15):

خانمی گفتند چگونه  روغن بنفشه وروغن پونه را می توان درست کرد ؟

جواب :اینهای که فرمودند خودشان روغن ندارند اگه بخواهیم درست کنیم مقداری پونه خشک بریزیم توی آب مثلا 50واحد آب وبه اندازه حجمی پونه یا بنفشه بریزیم به همین ترتیب 50واحد روغن زیتون بریزیم اینقدر بجوشانیم تا کل آب تبخیر شود آنر صاف می کنیم حالا اگر بنفشه اضافه کردیم اسمش را می گذاریم روغن بنفشه . اگه پونه پونه اضافه گردیم می شود روغن پو نه .

سوال(16):

خانمی گفتند در مورد سینه پهلو وراه درمانش را لطفا توضیج دهید ؟

روغن همان پهلو وکتف بمالند وعرق نعناع وعسل را میل کنند این بهترین درمان است این را 14الی 40روز ادامه دهند شتاب درمانشان افزوده می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد