نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

خانم ها بخوانند(بدترین کارهای ک زن دررابطه جنسی انجام می دهد)

اگر برای شما رابطه جنسی در نگاه اول ساده به نظر می رسد باید بگوییم که سخت در اشتباهید و اگر میخواهید زندگی زنانشویی موفق تر و بادوامی داشته باشید باید به ریز ترین کات نیز در حین برقراری رابطه جنسی توجه داشته باشید.

 

در رابطه جنسی تظاهر میکنید!یکی از مخرب ترین کارها در رابطه جنسی تظار به لذت بردن از این رابطه است.شریک شما به سادگی میتواند بفهمد که شما نقش بازی میکنید و این کار میتواد موجب سرخوردگی شدید او و دلزدگی از ایجاد رابطه با شما باشد بهتر است بجای تظاهر با همسر خود رو راست باشید و بگویید که لذت لازم را از این ارتباط نمی برید به او از جاهای تحریک پذیر خود بگویید کارهایی که میتواند لذتی غیر قابل وصف را به شما بدهد صحبت کنید.قطعا شوهر شما نیز از این کار خوشحال خواهد شد و تمامی سعی خود را برای داشتن یک رابطه لذت بخش برای هردو طرف را به کار خواهد بست.

   

رابطه جنسی یک رابطه یک شبه نیست بلکه برای تدوام عشق و محبت و صمیمیت در زندگی به طور مداوم لازم است سعی کنید حداقل هفته ای دوبار شوهرتان را تحریک به رابطه جنسی کنید و احساس رضایت خود را نیز به او اعلام کنید.

 

رابطه جنسی بدون عشق ورزی:قطعا رابطه جنسی یک رابطه خشک و بدون احساس نیست و اگر در زندگی زنانشویی خشک و بی احساس و مانند یک رباط هستید مطمئن باشید به زودی شریک زندگیتان را از دست خواهید داد .

 

در رابطه جنسی خود بگویید که چقدر عاشق همسرتان هستید و چقدر از بودن در کنار او لذت می برید این نکته را هرگز فراموش نکنید که خجالت در این رابطه جایی ندارد.

 

نیاز جنسی همسرتان را نمی شناسید:همیشه از میزان نیاز جنسی همسرتان اگاه باشید به طور متوسط اقایان دو بار در طول هفته تمایل به ایجاد رابطه جنسی دارند اما احتمال دارد همسر شما گرم مزاج بوده و ۴ بار در هفته تمایل به عشق ورزی با شما داشته باشد پس به تمایل او نه نگویید و همیشه در کنارش باشید.

 

رابطه دهانی را را فراموش کرده اید:بدون شک اکثر مردان عاشق رابطه دهانی هستند و اگر شما تمایل به این نوع رابطه نداشته باشید به زودی شاهد سرد شدن رابطه بین خود و  همسرتان خواهید بود.

 

در حین رابطه جنسی جر و بحس میکنید:قطعا مشکلات روزمره و  همچنین مشکلات کوچک خانوادگی نباید راهی به اتاق خواب شما داشته باشند و بحث کردن در اتاق خواب میتواند به شدت بر روی تحریک پذیری شما و همسرتان تاثیر گذاشته و شما را از داشتن یک شب رویایی منع کند.

 

گرداوری و تنظیم نازدونه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد