نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون
نسخه های درمانی

نسخه های درمانی

درمان بیماری ها از منظرهای گوناگون

پیشگیری از کمر درد بعد از انزال


انزال,کمر درد بعد از انزال,پیشگیری از کمر درد پس از انزال

علت کمردرد بعد از انزال
کمردرد بعد از انزال، اگرچه علت کمردرد در اغلب موارد به دلیل کشیدگی عضله، آرتریت، گوژپشتی یا فتق دیسک بین مهره هاست، اما علت های دیگر نیز در ایجاد این درد نقش دارد که برای بسیاری از افراد ناشناخته است.  


پیشگیری از کمر درد بعد از انزال
سعی کنید برای روابط جنسی حتما مکانی که انتخاب میکنید نرم و راحت باشد. حتی المکان از یک بالش کوچک زیر کمر استفاده کنید و در فاصله زمانی کوتاه جای خود را با همسرتان عوض کنید تا به مدت طولاتی در یک حالت نباشید و حتما و تاکید میکنم حتما بعد از نزدیکی ادرار باید تخلیه شود. بهتر هست که زوجین دوش آب گرم بگیرند.


ماساژ کمر حین نزدیکی هم میتواند برای درمان کمر درد بعد از انزال بسیار مفید باشد چون در آن حین بدن گرم و فشار خون بالاست و ماساژ میتواند بسیار موثر تر از سایر مواقع باشد. علاوه بر اینکه میتواند میل و انرژی شما رو برای ادامه نزدیکی بیشتر هم بکند. از همسر خود بخواهید که این کار را برای شما انجام بدهد. بعد از نزدیکی از کیسه آبگرم هم میتوانید زیر کمرتان استفاده کنید.
ورزش را فراموش نکنید. حداقل روزی یک ساعت ورزشهای دورانی و چرخش کمر میتواند کمک بسیاری به درمان ضعف عضلات کمر کند و عضلاتتان نرم باشد تا ناگهان بعد از یک هفته دچار یک فشار زیاد نشود.


از انجایی که جوانان در این مقطع از زندگی تمایل شدید به لذت بردن از همدیگر را دارند در بیشتر مواقع بدون لباس باهم آمیزش میکنند و این باعث عرق کردن بدن شده و زمینه کمر درد های طاقت فرسا را فراهم می کند لذا برای رفع کمر درد بعد از انزال توصیه می شود:
* در زمان آمیزش از در اوردن لباس خودداری نمایید.
* در صورت آمیزش بدون لباس در زمان انزال روی خود را با پتو بپوشانید.
* از نزدیکی دوبار یا چند بار در روز بپرهیزید.
* در صورت تکرار برای نزدیکی حتما بین دو نزدیکی حمام کنید. این عمل باعث خواهد شد که دچار سوزش و درد کمری نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد